Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • | Log out
08.04.2017

KAHRAMAA goes online for service modification applications

 
Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” announces that starting from April 9th 2017, paper forms will be replaced by electronic applications from for service modification requests. It comes within KAHRAMAA endeavor to save the environment and reduce carbon emissions to achieve the sustainable environmental development as per QNV 2030.
Customers and approved contractors can now apply for the service via KAHRAMAA website. In the next stage, it will be launched through the KAHRAMAA smart application.
To apply for the services, the applicant should have a mobile & email registered in KAHRAMAA database, and a registered login ID on KAHRAMAA website. As well, the applicant should provide e- copy of approvals from authorities & certifying documents. To submit the application, the applicant should login with credentials & proceed to application page, select the network & service type, furnishing mandatory information, attach requested documents, and submit the application. A confirmation SMS will be sent to the registered phone number, including a tracking number for follow-up ad updates.
KAHRAMAA has adopted a plan to gradually stop paper applications and transfer to electronic and smart services. It endeavors to provide high quality services to increase customer satisfaction and save time and efforts. By using online services, customers can apply for and complete services without visiting any customer service branch.
KAHRAMAA encourages customers to register and update information via KAHRAMAA website km.qa or mobile application and use the online services.
 
 
Back To All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.