Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • | Log out
  • KAHRAMAA celebrates Qatar National Day

    17.12.2019
    The Qatar General Electricity and Water Corporation (Kahramaa) celebrates the Qatar National Day in the presence of H.E Eng. Essa bin Hilal Al-Kuwari – Kahramaa’s President, Managers of departments, heads of sections, ...
  • Tarsheed Celebrates Qatar National Day 2019

    16.12.2019
     ​The Qatar General Electricity and Water Corporation (Kahramaa) celebrates the Qatar National Day represented by Tarsheed at Kahramaa Awareness Park in the presence of the corporation representatives and the ...
  • Opening Of ICSEWEN 2019

    02.12.2019
    ​The international conference on sustainable Energy-Water-Environment Nexus in desert climate 2019 was opened in its first edition in cooperation with Hamad Bin Khalifa University and the Qatar General Electricity and ...
  • Texas A&M at Qatar-KAHRAMAA conference sponsored by QNRF focuses on future of electric power

    02.12.2019
    ​Texas A&M University at Qatar and Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) recently hosted the Second International Conference on Smart Grid and Renewable Energy (SGRE2019) focusing on smart ...
  • KAHRAMAA accomplished Al-Bidaa Substation of the Metro Project

    26.11.2019
    Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” has completed the commissioning of Al Bidaa Metro substation. With the accomplished work, all five electricity substations of KAHRAMAA pertaining to Doha Metro ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.