Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • | Log out
  • The Statement of KAHRAMAA President on Arab Water Day–3rd March 2015

    03.03.2015
      ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” celebrates the Arab Water Day on 3rd March, under the theme of “lets conserve water to achieve the sustainable development”. KAHRAMAA recognizes the key ...
  • KAHRAMAA Opens New Customer services Hall

    02.03.2015
    Qatar General Electricity &Water Corporation “KAHRAMAA” launched a new hall at the main Customer Service branch in Al-Hilal. It comes within KAHRAMAA endeavor to develop services delivered to ...
  • Workshop on GCC Water Strategy opens in Doha

    22.02.2015
    ​H.E Eng. Essa bin Hilal Al-Kuwari, the President of Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” opened on Monday 22/2/2015, Qatar second national workshop. The two day workshop held in Doha discusses ...
  • Various Activities in KAHRAMAA Celebration of National Sport Day

    11.02.2015
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” marked Qatar National Sport Day on Tuesday 10/2/2015 at Katara beach. The celebration was attended by H.E. Dr. Mohammed bin Saleh Al-Sada, Minister of Energy ...
  • KAHRAMAA Concluded Sports Day Preparations

    08.02.2015
    Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” has finalized its preparations for the National Sport Day. KAHRAMAA is due to hold a sports event at KATARA on the Sports Day 2015 coincides 10/2/2015.   The ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.