Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Latest Kahramaa News

38 million man-hours LTI Free in Phase X, Electricity Project
11-01-2017

38 million man-hours LTI Free in Phase X, Electricity Project

  ​Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) marked, on Tuesday 10/1/2017 at KAHRAMAA main building, the achievement of 38,000,000 Safe Man-hours worked without Loss Time Injury (LTI) in phase X of electricity...
KAHRAMAA Prepares to Celebrate Qatar National Day
14-12-2016

KAHRAMAA Prepares to Celebrate...

​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” is ready to...
KAHRAMAA participates in Darb Al-Saai’s National Day activities
07-12-2016

KAHRAMAA participates in Darb...

    Qatar General Electricity & Water Corporation (Kahramaa) represented...
KAHRAMAA Participated In “Ajyal Youth Film Festival”
06-12-2016

KAHRAMAA Participated In “Ajyal...

  ​Qatar General Electricity &Water Corporation “KAHRAMAA”, represented in...

Photo Gallery

Calendar Of Events

<January 2017>
SuMoTuWeThFrSa
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.