Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA signed 1.9 bn. Cable supply contracts

    07.02.2018
      Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” signed on Wednesday 7/2/2018 two call-off agreements for supply of LV, 11 KV & pilot power cables with Doha Cables and Qatar International Cables ...
  • KAHRAMAA Organizes Induction Day for New Staff

    06.02.2018
    ​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” organized an induction day for its new employees at KAHRAMAA Awareness Part. The two-day event was meant to introduce them to the work environment and ...
  • KAHRAMAA Commissioned Sealine Seasonal Water Tanker Filling Station

    28.01.2018
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” commissioned Sealine Seasonal Water Tanker Filling Station (TFS) to provide a drinking water source near the camping site during the Camping Season. It ...
  • New Update to KAHRAMAA Mobile Application

    23.01.2018
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” launched a new version of KAHRAMAA Application for smart phones with a package of updated services and options. It comes within KAHRAMAA ...
  • Various Activities at KAHRAMAA booth in Darb Al-Sa’ai

    10.12.2017
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” marks Qatar National Day which falls on 18th December by taking part in the annual celebrations. KAHRAMAA has a prestigious booth at Darb Al-Sa’ai, within ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.